راهنمای مراجعین به مرکز سلامت نسیم

جهت انجام اقدامات پایش سلامت

با توجه به شیوع ویروس کرونا، مرکز سلامت نسیم در راستای مسئولیت خود در حفظ سلامت مراجعه کنندگان محترم، اقدامات مراقبتی بهداشتی را در این مرکز در بالاترین سطح ممکن انجام می‌دهد. جهت رفاه حال شما عزیزان، دریچه‌های هوا هر چند دقیقه فعال شده و هوای فضای مرکز تهویه می‌شود. همچنین با استفاده از دستگاه کاور زن حرارتی، کفش‌های مراجعه‌کنندگان کاور شده و در بدو ورود اقدامات ضد عفونی‌ با دستگاه صورت می‌گیرد. با کاهش تعداد مراجعه‌کنندگان و ضد عفونی مداوم دستگاه‌های پزشکی در طول روز، حفظ سلامتی شما را در اولویت قرار داده‌ایم.

خواهشمند است قبل از مراجعه به مرکز سلامت نسیم، نکات زیر را مطالعه فرمایید.

  • قبل از مراجعه به مرکز طی یک تماس تلفنی، همکاران ما در مرکز سلامت نسیم جهت ثبت اطلاعات شما در سامانه، اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، کدملی، تاریخ تولد، محل تولد، نام پدر و شماره همراه از شما دریافت می‌کنند. همچنین در این مکالمه سایز لباس شما دریافت شده و زمان مورد تأیید جنابعالی برای حضور در مرکز و انجام پایش سلامت رزرو خواهد شد.
  • همان طور که می‌دانید برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مراجعین محترم مرکز، در خصوص علائم ابتلا به کرونا، نیاز است به چند پرسش پاسخ دهید و در صورت عدم وجود علائم، زمان رزرو شما قطعی خواهد شد.
  • بر اساس تاریخ‌های پیشنهادی مرکز، یک روز را برای حضور در مرکز انتخاب و رزرو کنید.
  • خواهشمند است در زمان تعیین شده در مرکز حضور داشته باشید.
  • آدرس مرکز سلامت نسیم: سعادت‌آباد، کوی فراز، انتهای لادن غربی، ساختمان میدکو، طبقه‌ی همکف.

نکات مهم

  • طبق نظر متخصص آزمایشگاه بهتر است حداقل ۹ ساعت قبل از حضور در مرکز، ناشتا بمانید. (نوشیدن آب بلامانع است.)
  • برای تأیید کد ملی در ابتدای ورود به مرکز، همراه داشتن کارت شناسایی معتبر الزامیست.
  • جهت انجام مراحل مختلف معاینات، نیازی نیست وسیله‌ای همراه خود داشته باشید. شما در روز حضور در مرکز، بسته‌ی هدیه‌ی بهداشت و ملزومات پیش‌بینی شده در آن روز را دریافت می‌کنید.
  • در مدت زمان حضور در مرکز، کمد مخصوص شما با ایمنی کامل برای نگهداری وسایل شخصی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • اگر عکس opg (عکس کامل دهان و دندان که طی سه ماه گذشته گرفته شده) دارید، آخرین عکس خود را همراه داشته باشید.
  • بهتر است در ساعات قبل از نمونه‌گیری، دارویی مصرف نکرده باشید یا اگر نیاز به مصرف دارو داشته‌اید، نوع و ساعت مصرف آن را به متخصص آزمایشگاه اعلام کنید.

اگر به هر دلیل نتوانستید نمونه‌های ادرار و مدفوع را تحویل دهید، می‌توانید با هماهنگی مسئول آزمایشگاه، نمونه‌ها را در اولین فرصت به آزمایشگاه برسانید

1. افتتاح پرونده

با حضور جنابعالی در مرکز در روز و ساعت مشخص شده، افتتاح پرونده‌ی شما بر مبنای خدماتی که مشمول آن هستید، توسط پذیرش مرکز انجام خواهد شد.

  1. پس از تأیید کد ملی و پاسخ به چند پرسش، یکی از همکاران مرکز به عنوان راهنما به شما معرفی شده و در ادامه­ی مسیر راهنمای شما خواهد بود.
  2. تگ RFID به شما تحویل داده می‌شود که معرف شماره‌ی پرونده‌ی شما در مرکز خواهد بود. نیاز است این تگ را در تمام طول مسیر همراه داشته باشید باشد تا از طریق آن پرونده‌ی شما برای متخصصین شناسایی شود. همچنین، این تگ کلید کمد مخصوص شما است

2. خود اظهاری

به واحد خود اظهاری مراجعه کرده و فرم‌ها و اطلاعات مورد نیاز در 8 فرم مجزا را با راهنمایی پشتیبان حاضر تکمیل کنید.

این اطلاعات شامل تحرکات بدنی تا مصارف دارویی، قد، وزن، دور کمر و … است و نهایتا BMI یا توده‌ی بدنی شما از این طریق شناسایی می‌شود.

صحت اطلاعات ارائه‌شده از سوی شما، به صحت پایش، کمک بسیار خواهد کرد.

3. رختکن

  • با مراجعه به رختکن، لباس مخصوص مرکز را که پیش‌تر در کمد مخصوص شما قرار داده شده، برای راحتی در طول مسیر بپوشید. داخل کمد یک بسته‌ی هدیه‎ی بهداشتی، مخصوص شما قرار گرفته که متعلق به شما است. این بسته شامل لباس مخصوص بر مبنای سایز شما، مسواک، حوله و کفش مخصوص است.
  • نیازی به حمل بسته‌ی بهداشتی در طول مسیر نیست. آن را در کمد خود نگه دارید.
  • از پوشیدن لباس‌های مرکز روی لباس‌های خود، خودداری کنید.

4. صبحانه

در نیم‌طبقه اول، همکاران مستقر در کافی‌شاپ برای سرو صبحانه‌ای کامل منتظر شما هستند. بعد از انجام نمونه‌گیری صبحانه خود را میل کرده تا برای مراحل بعد آماده باشید. همچنین در میانه‌ی روز به صرف میان وعده به کافی شاپ دعوت می‌شوید.

بخش‌های مختلف معاینات در مرکز سلامت نسیم

آزمایشگاه

بخش زنان

معاینات چشم

سنجش شنوایی

نقشه نگاری مغزی

طب ورزشی

بخش قلب

دندان پزشکی

معاینات بالینی

سنجش تراکم استخوان

روانشناسی

رادیوگرافی

سونوگرافی

فعال‌سازی مراقبتی

در صورت نیاز به پایش و بررسی بیشتر از طرف مرکز مجدداً با شما تماس گرفته خواهد شد

مرکز تماس، پیگیری و مراقبت

در صورت نیاز به راهنمایی در مورد پرونده‌ی پزشکی، می‌توانید سؤالات احتمالی خود را از مرکز تماس سلامت نسیم بپرسید. شما می‌توانید با شماره زیر تماس گرفته و از راهنمایی پزشک عمومی، متخصص تغذیه و راهنمایی روان‌شناس بهره‌مند شوید.

مراقبت از بیماران

هدف اصلی برنامه حمایت از بیماران ما، افزایش رضایت مندی بیماران و به ارمغان آوردن تجربه ای بی نظیر از درمان برای آنهاست. ما در سیناژن فقط به درمان بیماران توجه نمی کنیم بلکه به دنبال طراحی درمان اختصاصی برای آنها هستیم. ما اولویت های بیمارانمان را در مرکز تلاشمان قرار دادیم تا بتوانیم زندگی آنها را ارتقا بخشیم.