مواجهه با ویروس فاجعه بار قرن

در دورانی قرار داریم که همه‌‌ گیری غیر منتظره و تاریخی، دنیا را به دو عصر پیش و پس از خود تقسیم کرده است؛ به طوری که برآورد تبعات همه گیری نشان می‌دهد حجم و گستردگی تلفات و آسیب‌ های انسانی و پیامد های غیر انسانی کووید 19 برای سال‌های متمادی ادامه خواهد‌ داشت. در این میان، کسب‌وکار جهانی نیز هم‌ راستا با همین فاجعه‌ تاریخ‌ ساز دست‌ خوش تغییرات زیادی شده‌ است.

در طی وقوع این همه‌ گیری، شرکت‌ های بی‌ شماری متحمل خسارت‌های فراوان شده اند و بسیاری از تجارت‌پیشگان نیز در مسیر بازتعریف فرایندهای کاری خود قرار گرفته‌ اند. به دنبال این موضوع، راه‌ برد های سازمانی کسب و کار های در حال گذار در حوزه سرمایه‌های انسانی نیز دست‌خوش دگر گونی شده و یافتن راه‌ حل مناسب به منظور کاهش خسارات ناشی از این وضعیت به سرعت در ادبیات سازمانی فعالان کسب‌ و کار جا باز کرده است.

کرونا

بی تردید در چنین شرایطی پیش‌ بینی یک نهاد همکار در عرصه پایش و کنترل سلامت به عنصر کلیدی این راه‌ برد جدید تبدیل شده‌ است. زیرا خطر ابتلای سرمایه‌ های انسانی و نیرو های متخصص به این ویروس و مسائل متعاقب آن می‌تواند زیان و اختلال بیش‌ تری را به سازمان‌ها تحمیل کند.

در شرایط کنونی، شرکت سلامت الکترونیک نسیم به عنوان یک همکار و متحد سازمانی حوزه سلامت، تدابیر ویژه‌ای را برای جلوگیری از شیوع کووید 19 در نظر گرفته است. علاوه بر ارائه مشاوره‌ های سازمانی، این مجموعه طیف گسترده‌ ای ازخدمات مقابله با بیماری کرونا را برای سازمان‌ها درنظر گرفته تا از این طریق هرگونه احتمال شیوع ویروس در شرکت‌ها و کسب‌‌ و کار های مختلف و یا احتمال ابتلای شاغلان شرکت‌ ها به این بیماری به صفر برسد.

مراقبت از بیماران

هدف اصلی برنامه حمایت از بیماران ما، افزایش رضایت مندی بیماران و به ارمغان آوردن تجربه ای بی نظیر از درمان برای آنهاست. ما در سیناژن فقط به درمان بیماران توجه نمی کنیم بلکه به دنبال طراحی درمان اختصاصی برای آنها هستیم. ما اولویت های بیمارانمان را در مرکز تلاشمان قرار دادیم تا بتوانیم زندگی آنها را ارتقا بخشیم.