AppointmentAUDIOGRAMBLOOD CELLSBLOOD PRESSUREBODY SCALEBONE DENSITYBONEBRAINCHECKUPChest_X-rayCHOLESTEROLCOLONDENTALDIAGNOSISDOCTORDROPSDUMBBELLEAREKGENDOSCOPYEXAMINATIONEYE TESTEYEGLOVEHABITSHEARTHEIGHTHEPATITISHOSPITALINHALERKIDNEYLUNGSMAMMOGRAMMASKMEDICAL PRESCRIPTIONMONITORPAPPILLSPROSTHETICPSY_2PSYCHOLOGYREPORTRUNNING TESTSCANservice-bonesservice-brainservice-checkservice-cycservice-earservice-exerciseservice-eyeservice-hearthservice-laservice-teethservice-womenservice-xraySMARTWATCHSPERMSTETHOSCOPETEETHTOMOGRAPHYURINEVACCINATIONVIRUSVital_SignWATCHWOMEN_2WOMEN_3

خدمات معاینات جامع زنان

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مرکز سلامت نسیم، بخش زنان است. در این قسمت تمامی معاینات مربوط به بانوان، توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد. وضعیت سلامتی رحم، تخمدان، بررسی وضعیت جنین در مادران باردار و در صورت تشخیص پزشک، آزمایش پاپ اسمیر با به روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‍‌های پزشکی انجام می‌شود. در این بخش با انجام معاینات، وضعیت سلامتی و مشکلات احتمالی با مراجعه‌کننده در میان گذاشته می‌شود.

علاوه بر این معاینات جامع، در این بخش برای بانوان بالای 54 سال تست ماموگرافی انجام خواهد شد و برای بانوان کم‌تر از این سن در صورت تجویز پزشک این بررسی نیز صورت می‌گیرد. در شرایطی که بیماری‌های مربوط به زنان بخش زیادی از بیماری‌های خطرناک از جمله سرطان را به خود اختصاص داده است، لزوم پایش سلامت برای بانوان بیش از همیشه احساس می‌شود.