AppointmentAUDIOGRAMBLOOD CELLSBLOOD PRESSUREBODY SCALEBONE DENSITYBONEBRAINCHECKUPChest_X-rayCHOLESTEROLCOLONDENTALDIAGNOSISDOCTORDROPSDUMBBELLEAREKGENDOSCOPYEXAMINATIONEYE TESTEYEGLOVEHABITSHEARTHEIGHTHEPATITISHOSPITALINHALERKIDNEYLUNGSMAMMOGRAMMASKMEDICAL PRESCRIPTIONMONITORPAPPILLSPROSTHETICPSY_2PSYCHOLOGYREPORTRUNNING TESTSCANservice-bonesservice-brainservice-checkservice-cycservice-earservice-exerciseservice-eyeservice-hearthservice-laservice-teethservice-womenservice-xraySMARTWATCHSPERMSTETHOSCOPETEETHTOMOGRAPHYURINEVACCINATIONVIRUSVital_SignWATCHWOMEN_2WOMEN_3
اعطای تندیس سیمین جایزه بین‌ المللی مدیریت ‌دانشی به نسیم سلامت پاسارگاد

همزمان با برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی (KM4D) با رویکرد سرمایه دانشی در روز چهارشنبه 19 مهرماه، شرکت نسیم سلامت پاسارگاد موفق به دریافت تندیس سیمین جایزه بین‌المللی مدیریت ‌دانشی شد.

ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی (KM4D)

انجمن مدیریت ایران با همکاری انجمن مدیریت دانش اتریش، دانشگاه خاتم و برخی دیگر از مشارکت‌کنندگان در مباحث دانشی و کارشناسان خبره سازمان‌ها از سال 1397 تاکنون، کنفرانس و جایزه KM4D را برگزار کرده است.

دریافت این جایزه، مبتنی بر دانش‌محور بودن در سطح سازمان، منطقه‌ و همچنین در سطح بین‌المللی طبق معیارهای تعیین شده است. بر این اساس، سازمان‌هایی با رویکرد مدیریت دانشی که از این مدل به منظور اجرا و ارزیابی نظام مدیریت دانشی استفاده کرده‌اند، در رویداد اهدای جایزه مدیریت دانشی نیز شرکت می‌کنند.

محورهای ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی (KM4D)

این کنفرانس با هدف توسعه و اعتلای سرمایه انسانی سازمان‌ها، بهبود بهره‌وری سرمایه انسانی از طریق کسب تجارب برتر و تعمیق کارکردهای سرمایه‌های دانشی در اقتصاد دانش بنیان، مبتنی بر محورهای ذیل برگزار شد:

  • فرهنگ یادگیری در نوآوری سازمانی؛
  • مدل‌های بازنگری و تحول سرمایه ساختاری؛
  • درس‌آموخته‌های سرمایه‌های دانشی مبتنی بر تحول دیجیتال؛
  • تسریع پذیرش فناوری از طریق یادگیری ماشینی، یادگیری افزوده و هوش مصنوعی؛
  • پایداری و توسعه سرمایه ارتباطی (اصالت، مشتری‌مداری، خلاقیت فعال و جسارت هوشمندانه) ؛
  • ابعاد و الزامات کلیدی سرمایه‌های دانشی (سرمایه انسانی، سرمایه ارتباطی، سرمایه ساختاری و سرمایه اجتماعی).

اعطای تندیس سیمین جایزه مدیریت دانشی به شرکت نسیم سلامت پاسارگاد

در پایان این کنفرانس که شامل 6 سخنرانی و 1 نشست تخصصی بود، دکتر آذر صائمیان دبیر علمی کنفرانس، گزارشی از ششمین دوره جایزه مدیریت دانشی و بیانیه آن را قرائت کرد و مبتنی بر امتیازات به چندین شرکت مورد ارزیابی، جوایزی تعلق گرفت.

در این رویداد که با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد سازمان‌های متقاضی، نمایندگان دانشی سازمان‌ها و سایر علاقمندان به موضوعات مدیریت دانشی در سالن‌ آمفی تئاتر دانشگاه خاتم برگزار شد، شرکت نسیم سلامت پاسارگاد تندیس سیمین جایزه مدیریت دانشی را دریافت کرد.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه سلامت نسیم در زمینه ی سلامت روان می توانید مهم‌ترین اهداف خدمات سلامت روان مرکز سلامت نسیم را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این پست