AppointmentAUDIOGRAMBLOOD CELLSBLOOD PRESSUREBODY SCALEBONE DENSITYBONEBRAINCHECKUPChest_X-rayCHOLESTEROLCOLONDENTALDIAGNOSISDOCTORDROPSDUMBBELLEAREKGENDOSCOPYEXAMINATIONEYE TESTEYEGLOVEHABITSHEARTHEIGHTHEPATITISHOSPITALINHALERKIDNEYLUNGSMAMMOGRAMMASKMEDICAL PRESCRIPTIONMONITORPAPPILLSPROSTHETICPSY_2PSYCHOLOGYREPORTRUNNING TESTSCANservice-bonesservice-brainservice-checkservice-cycservice-earservice-exerciseservice-eyeservice-hearthservice-laservice-teethservice-womenservice-xraySMARTWATCHSPERMSTETHOSCOPETEETHTOMOGRAPHYURINEVACCINATIONVIRUSVital_SignWATCHWOMEN_2WOMEN_3
فرد تأثیرگذار صنعت دارو، رئیس اتاق بازرگانی تهران شد

صبح امروز، انتخابات هیأت رئیسه اتاق تهران برگزار و دکتر محمود نجفی عرب، به عنوان رئیس دور دهم اتاق بازرگانی تهران انتخاب شد.

به گزارش سلامت الکترونیک نسیم، انتخابات این دوره از ریاست اتاق بازرگانی تهران، امروز با یک کاندید برگزار و با توجه به رای موافق اعضای اتاق بازرگانی، محمود نجفی عرب، به سمت ریاست اتاق انتخاب شد. این در حالی بود که از تعداد ۵۱ نفر حاضر در جلسه رای‌گیری، ۱۹ رای سفید، یک رای باطله و ۳۲ رای متعلق به این نامزد ریاست اتاق بازرگانی تهران تعلق گرفت.

دکتر نجفی عرب یکی از تأثیرگذارترین افراد صنعت داروی کشور در دهه های گذشته است. او سال‌ها به عنوان مدیرعامل مهم‌ترین مراکز دارویی کشور مانند هلدینگ‌های تی‌پی‌کو، داروپخش و… فعالیت کرده و همچنین مسئولیت‌هایی به عنوان مدیرگروه غذا و داروی سازمان صنایع ملی و شرکت‌های داروسازی الحاوی و رازک و… را برعهده داشته است.

دکتر نجفی عرب

از جمله سمت های اخیر وی، ریاست فدراسیون اقتصاد سلامت ایران و ریاست کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران و … بوده است.

بدین ترتیب پس از برگزاری دهمین دوره از انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور که در 20 اسفند سال گذشته برگزار شد و یکی از افراد اثرگذار صنعت داروی کشور، رای اکثریت را برای کسب عنوان ریاست اتاق بازرگانی تهران کسب کرد.

پس از برگزاری دهمین دوره از انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در 20 اسفند سال گذشته، امروز انتخابات این دوره از ریاست اتاق بازرگانی تهران با یک کاندید برگزار و محمود نجفی عرب، به سمت ریاست اتاق بازرگانی منصوب شد.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار حوزه ی سلامت با مرکز سلامت نسیم همراه باشید.

اشتراک گذاری این پست