مرکز پیگیری، تماس و مراقبت
چند وجهی بودن و جامعیت خدمات فردی و سازمانی ارائه شده در مرکز سلامت نسیم موجب شده تا مرکز تماس این مجموعه عملکردی فراتر از پیگیریهای معمول و رایج داشته باشد. در واقع مرکز تماس نسیم ایفاگر نقش و مسئولیتی کاملاً پیچیده، حساس و دربرگیرنده خدمات متنوع مرکز است. همین مسئولیت ایجاب میکند که مرکز تماس نسیم با ایجاد یک تعامل صحیح، گفتوگوهای منظم و هدفمند،کنترل کمی و کیفی ثبت اطلاعات پرونده سلامت الکترونیک در واحدهای مرکز پایش، تعیین برنامههای مراقبتی (Planning) و بسیاری از موارد دیگر، در اثربخشی هر چه بیشتر خدمات و ایجاد رضایتمندی مراجعان نقش تعیین کنندهای داشته باشد.
خدمات ۲۴ ساعته در مرکز تماس نسیم
- تعیین پزشک مراقب اختصاصی برای فرد
- تعیین برنامههای مراقبتی
- پیگیری وضعیت سلامت
- مشاوره سلامتی مراجعهکننده تا یک سال
مرکز تماس نسیم
مرکز پیگیری، تماس و مراقبت (CFC)
تهران ، جردن
بن بست تابان شرقی
ساختمان شماره 2
طبقه دوم
تلفن: 02191032021
مرکز سلامت نسیم
مرکز پیشکیری و ارتقا سلامت نسیم
تهران، سعادت آباد
کوی فراز
بالاتر از میدان بوعلی
انتهای لادن غربی
ساختمان میدکو، پلاک دو
طبقه همکف