AppointmentAUDIOGRAMBLOOD CELLSBLOOD PRESSUREBODY SCALEBONE DENSITYBONEBRAINCHECKUPChest_X-rayCHOLESTEROLCOLONDENTALDIAGNOSISDOCTORDROPSDUMBBELLEAREKGENDOSCOPYEXAMINATIONEYE TESTEYEGLOVEHABITSHEARTHEIGHTHEPATITISHOSPITALINHALERKIDNEYLUNGSMAMMOGRAMMASKMEDICAL PRESCRIPTIONMONITORPAPPILLSPROSTHETICPSY_2PSYCHOLOGYREPORTRUNNING TESTSCANservice-bonesservice-brainservice-checkservice-cycservice-earservice-exerciseservice-eyeservice-hearthservice-laservice-teethservice-womenservice-xraySMARTWATCHSPERMSTETHOSCOPETEETHTOMOGRAPHYURINEVACCINATIONVIRUSVital_SignWATCHWOMEN_2WOMEN_3
سلامت الکترونیک نسیم تقدیرنامه سه ستاره مسئولیت اجتماعی مدیریت را کسب کرد

تقدیرنامه سه ستاره هشتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت سال ۱۴۰۲ توسط انجمن مدیریت ایران به شرکت سلامت الکترونیک نسیم اعطا شد.

 

هشتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت همزمان با برگزاری هشتمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد فرهنگ‌سازی در شبکه‌های اجتماعی، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه جاری) توسط انجمن مدیریت ایران در دانشگاه خاتم و با حضور گسترده‌ اعضای این انجمن، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها و نمایندگان ایشان برگزار شد.

در روز نخست، رویداد آقای دکتر مجید قاسمی، رئیس انجمن مدیریت ایران و رئیس شورای سیاست‌گذاری کنفرانس با بیان مطالبی، بر نقش فرهنگ در توسعه رسانه‌های اجتماعی تأکید کرد. همچنین موضوعات دیگری نظیر گونه‌یابی فرهنگ منظومه‌ای پویا و هوشمندسازی، تأثیرات شبکه های اجتماعی بر عملکرد سرمایه انسانی در سازمان، منظر فرهنگی شبکه اجتماعی سازمانی، راهکارهای ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری با تأکید بر شبکه‌های اجتماعی، سازوکارهای تقویت فرهنگ توسعه فردی بر اساس الزام‌های فضای مجازی و تفسیرنگاری در سازمان، روشی نوین جهت شناخت و بهبود فرهنگ سازمانی مطرح شد.

در دومین روز این رویداد نقش توسعه فرهنگ پایداری و مسئولیت‌های اجتماعی، چالش‌ها و ضرورت‌های پیوست و مسئولیت اجتماعی، یکپارچه سازی نظام‌های مسئولیت اجتماعی CSR  و ESG  و هدف های توسعه پایدار SDG مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت چیست؟

مدل جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به عنوان یک فرضیه در حوزه مدیریت و کسب و کار مطرح است. این مدل بر این ایده تأکید دارد که شرکت‌ها و سازمان‌ها، به جای انجام وظایف مالی و اقتصادی صرف، باید به عملکرد اجتماعی و محیطی خود نیز توجه کنند.

این مدل معتقد است که شرکت‌ها و سازمان‌ها در صورتی که علاوه بر به پیگیری سود و عملکرد مالی، مسئولیت‌های اجتماعی و محیطی را هم به‌طور جدی بپذیرند، می‌توانند بهره‌وری بیشتری داشته باشند. این موضوع شامل اقداماتی می‌شود که منجر به کاهش آلودگی محیطی، ایجاد فرصت‌های شغلی برای اقشار آسیب‌پذیر، حفظ حقوق کارگران و محافظت از سلامت آن‌ها و … باشد.

در این مدل، جوایز و پاداش‌ها می‌تواند به شرکت‌ها از طریق مکانیسم‌های مختلفی همچون تشویقات مالی، افزایش اعتبار و اعتماد عمومی، دسترسی به بازارهای جدید، جذب و نگه‌داشتن نیروهای انسانی متمایز و … ارائه شود.

 

اهداف اعطای جوایز برای مسئولیت اجتماعی مدیریت

این جوایز به عنوان انگیزه‌هایی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها عمل می‌کنند تا به جای تمرکز فقط بر سود، به عملکرد اجتماعی و محیطی نیز توجه بیشتری داشته باشند.

همچنین اعطای جوایز می‌تواند به عنوان یک الگوی موفقیت برای دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها عمل کند و آن‌ها را به انجام اقدامات مسئولیت‌پذیرانه الهام بخشد.

علاوه بر این شرکت‌ها و سازمان‌ها با تلاش برای بهبود عملکرد اجتماعی و محیطی خود می‌توانند بهبود در عملکرد کلی خود را تجربه کنند و از طریق ارتقاء نوآوری و بهبود فرآیندها، بهره‌وری خود را افزایش دهند.

شرکت‌ها و سازمان‌ها با انجام اقدامات مسئولیت‌پذیرانه و دریافت جوایز مربوطه، می‌توانند تصویر خود را در نظر عموم بهبود بخشند و اعتبار و اعتماد عمومی بیشتری کسب کنند.

از سوی دیگر اقدامات مسئولیت‌پذیرانه و دریافت جوایز مرتبط، می‌تواند منجر به تقویت روابط با مشتریان، کارکنان، سهامداران، و جوامع محلی و بین‌المللی شود که این امر می‌تواند به موقعیت رقابتی شرکت‌ها نیز کمک کند.

در پایان این رویداد دو روزه، جوایز مسئولیت اجتماعی مدیریت به سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در این عرصه اهدا شد.

در این مراسم، شرکت سلامت الکترونیک نسیم تقدیرنامه سه ستاره هشتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت سال ۱۴۰۲ را دریافت کرد.

 

 

همچنین نسیم سلامت پاسارگاد داراری افتخاراتی چون دریافت تندیس سیمین جایزه بین‌ المللی مدیریت ‌دانشی است.

اشتراک گذاری این پست