AppointmentAUDIOGRAMBLOOD CELLSBLOOD PRESSUREBODY SCALEBONE DENSITYBONEBRAINCHECKUPChest_X-rayCHOLESTEROLCOLONDENTALDIAGNOSISDOCTORDROPSDUMBBELLEAREKGENDOSCOPYEXAMINATIONEYE TESTEYEGLOVEHABITSHEARTHEIGHTHEPATITISHOSPITALINHALERKIDNEYLUNGSMAMMOGRAMMASKMEDICAL PRESCRIPTIONMONITORPAPPILLSPROSTHETICPSY_2PSYCHOLOGYREPORTRUNNING TESTSCANservice-bonesservice-brainservice-checkservice-cycservice-earservice-exerciseservice-eyeservice-hearthservice-laservice-teethservice-womenservice-xraySMARTWATCHSPERMSTETHOSCOPETEETHTOMOGRAPHYURINEVACCINATIONVIRUSVital_SignWATCHWOMEN_2WOMEN_3
بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس از پوشش بسته پایه بیمه بهره مند هستند.

محمد اسماعیل کاملی، در خصوص بیمه شدگان مبتلا به بیماری‌های آلزایمر و دمانس، ابراز کرد: این بیماران همانند سایر بیمه شدگان سازمان از پوشش بسته پایه بهره مند هستند، البته برای این بیماران در حال حاضر ردیف اختصاصی در صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج وجود ندارد؛ اما در صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج یک ردیف مشترک تحت عنوان گروه اختلالات مزمن روان تعریف شده است.

زوال عقل

مزایای مازاد بر بیمه برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران اضافه کرد: بیمه شدگان مبتلا به آلزایمر و دمانس نیز می‌توانند از مزایای مازاد بر بیمه پایه بسته این ردیف از جمله برخی خدمات پزشکی و توانبخشی با رعایت ضوابط مربوطه بهره‌مند شوند، همچنین امکان بهره مندی این بیماران از مزایای مساعدت‌های موردی موضوع تبصره ذیل ماده ۹ اساس نامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج نیز فراهم است.

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که آیا واکسنی برای جلوگیری از بروز زوال عقل وجود دارد؟ وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مقالات علمی سلامت نسیم همراه باشید.

اشتراک گذاری این پست